Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revize Předchozí verze Následující verze | Předchozí verze | ||
2014:acc-touch-mouse [2014/12/27 10:07] David Bronec |
2014:acc-touch-mouse [2014/12/27 10:33] (aktuální) David Bronec |
||
---|---|---|---|
Řádek 3: | Řádek 3: | ||
autor: David Bronec | autor: David Bronec | ||
+ | ---- | ||
===== Zadání ===== | ===== Zadání ===== | ||
Řádek 16: | Řádek 16: | ||
===== Program ===== | ===== Program ===== | ||
+ | <code cpp> | ||
#include "mbed.h" | #include "mbed.h" | ||
#include "TSISensor.h" //knihovna pro Slider | #include "TSISensor.h" //knihovna pro Slider | ||
Řádek 28: | Řádek 28: | ||
int main() { | int main() { | ||
- | MMA8451Q acc(PTE25, PTE24, MMA8451_I2C_ADDRESS); | + | MMA8451Q acc(PTE25, PTE24, MMA8451_I2C_ADDRESS); |
+ | |||
DigitalOut gled(LED_GREEN); // nastavení zelené LED diody | DigitalOut gled(LED_GREEN); // nastavení zelené LED diody | ||
bool nastaveni = false; // proměná pro zanutí a vypnutí Slideru | bool nastaveni = false; // proměná pro zanutí a vypnutí Slideru | ||
- | int tlacitko = 0; // proměná pro určení tlačítka 1 = Levé tlačítko, 2 = Pravé tlačítko, 3 = Prostřední tlačítko | + | int tlacitko = 0; // proměná pro určení tlačítka 1 = Levé tlačítko, |
+ | // 2 = Pravé tlačítko, 3 = Prostřední tlačítko | ||
- | while(true) { // nekoneečná smička | + | while(true) { // nekonečná smyčka |
int xhod = (acc.getAccX()*10); // načtení hodnot z akcelerometru osy X do proměnné | int xhod = (acc.getAccX()*10); // načtení hodnot z akcelerometru osy X do proměnné | ||
int yhod = (acc.getAccY()*-10); // načtení hodnot z akcelerometru osy Y do proměnné | int yhod = (acc.getAccY()*-10); // načtení hodnot z akcelerometru osy Y do proměnné | ||
Řádek 41: | Řádek 43: | ||
if (slajd < 0.01) { | if (slajd < 0.01) { | ||
if (nastaveni == true) { // pokud je Slider true vykonají se tyto operace | if (nastaveni == true) { // pokud je Slider true vykonají se tyto operace | ||
- | if (tlacitko == 1) //když je proměná talčítko nastavená na 1 vykoná se tato operace | + | if (tlacitko == 1) //když je proměná talčítko nastavená na 1 vykoná |
+ | //se tato operace | ||
{ | { | ||
mouse.click(MOUSE_LEFT); // volání funkce levého tlačítka | mouse.click(MOUSE_LEFT); // volání funkce levého tlačítka | ||
} | } | ||
- | else if (tlacitko == 2) //když je proměná talčítko nastavená na 2 vykoná se tato operace | + | else if (tlacitko == 2) //když je proměná talčítko nastavená na 2 vykoná |
+ | //se tato operace | ||
{ | { | ||
mouse.click(MOUSE_RIGHT); // volání funkce pravého tlačítka | mouse.click(MOUSE_RIGHT); // volání funkce pravého tlačítka | ||
} | } | ||
- | else if (tlacitko == 3) //když je proměná talčítko nastavená na 3 vykoná se tato operace | + | else if (tlacitko == 3) //když je proměná talčítko nastavená na 3 vykoná |
+ | //se tato operace | ||
{ | { | ||
mouse.click(MOUSE_MIDDLE); // volání funkce prostřeního tlačítka | mouse.click(MOUSE_MIDDLE); // volání funkce prostřeního tlačítka | ||
Řádek 94: | Řádek 99: | ||
} | } | ||
| | ||
+ | </code> | ||
---- | ---- | ||
===== Zavěr ===== | ===== Zavěr ===== | ||
- | [[http://www.google.com|Tento odkaz ukazuje na google]] | + | Program funguje tak jak je dáno v zadání. Pohyb kurzoru je dán naklonem desky a talčítka jsou řešeny kapacitním slidrem. Povedlo se přidat aji jedno tlačítko navíc a to prostřední které plní funkci zmáčknutého kolečka. |