Individální projekty MPOA

Mikroprocesory s architekturou ARM

Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


2014:acc-touch-mouse

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
2014:acc-touch-mouse [2014/12/27 10:07]
David Bronec
2014:acc-touch-mouse [2014/12/27 10:33] (aktuální)
David Bronec
Řádek 3: Řádek 3:
  
 autor: David Bronec autor: David Bronec
 +----
 ===== Zadání ===== ===== Zadání =====
  
Řádek 16: Řádek 16:
  
 ===== Program ===== ===== Program =====
 +<code cpp>
 #include "​mbed.h"​ #include "​mbed.h"​
 #include "​TSISensor.h" ​             //knihovna pro Slider #include "​TSISensor.h" ​             //knihovna pro Slider
Řádek 28: Řádek 28:
  
 int main() { int main() {
-    MMA8451Q acc(PTE25, PTE24, MMA8451_I2C_ADDRESS); ​       +    MMA8451Q acc(PTE25, PTE24, MMA8451_I2C_ADDRESS); ​ 
 +           
     DigitalOut gled(LED_GREEN); ​    // nastavení zelené LED diody     DigitalOut gled(LED_GREEN); ​    // nastavení zelené LED diody
    
     bool nastaveni = false; ​        // proměná pro zanutí a vypnutí Slideru     bool nastaveni = false; ​        // proměná pro zanutí a vypnutí Slideru
-    int tlacitko = 0;               // proměná pro určení tlačítka 1 = Levé tlačítko, 2 = Pravé tlačítko, 3 = Prostřední tlačítko+    int tlacitko = 0;               // proměná pro určení tlačítka 1 = Levé tlačítko, ​ 
 +                                    // 2 = Pravé tlačítko, 3 = Prostřední tlačítko
                
-    while(true) {                   // ​nekoneečná smička+    while(true) {                   // ​nekonečná smyčka
     int xhod = (acc.getAccX()*10); ​     // načtení hodnot z akcelerometru osy X do proměnné     int xhod = (acc.getAccX()*10); ​     // načtení hodnot z akcelerometru osy X do proměnné
     int yhod = (acc.getAccY()*-10); ​    // načtení hodnot z akcelerometru osy Y do proměnné     int yhod = (acc.getAccY()*-10); ​    // načtení hodnot z akcelerometru osy Y do proměnné
Řádek 41: Řádek 43:
      if (slajd < 0.01) {       if (slajd < 0.01) { 
             if (nastaveni == true) {            // pokud je Slider true vykonají se tyto operace             if (nastaveni == true) {            // pokud je Slider true vykonají se tyto operace
-                    if (tlacitko == 1)          //když je proměná talčítko nastavená na 1 vykoná se tato operace+                    if (tlacitko == 1)          //když je proměná talčítko nastavená na 1 vykoná ​ 
 +                                                //se tato operace
                         {                         {
                             mouse.click(MOUSE_LEFT); ​       // volání funkce levého tlačítka                             mouse.click(MOUSE_LEFT); ​       // volání funkce levého tlačítka
                         }                         }
-                    else if (tlacitko == 2)     //​když je proměná talčítko nastavená na 2 vykoná se tato operace+                    else if (tlacitko == 2)     //​když je proměná talčítko nastavená na 2 vykoná ​ 
 +                                                //se tato operace
                         {                         {
                             mouse.click(MOUSE_RIGHT); ​      // volání funkce pravého tlačítka                             mouse.click(MOUSE_RIGHT); ​      // volání funkce pravého tlačítka
                         }                         }
-                    else if (tlacitko == 3)     //​když je proměná talčítko nastavená na 3 vykoná se tato operace+                    else if (tlacitko == 3)     //​když je proměná talčítko nastavená na 3 vykoná ​ 
 +                                               //se tato operace
                         {                         {
                             mouse.click(MOUSE_MIDDLE); ​     // volání funkce prostřeního tlačítka                             mouse.click(MOUSE_MIDDLE); ​     // volání funkce prostřeního tlačítka
Řádek 94: Řádek 99:
 } }
     ​     ​
 +</​code>​
 ---- ----
 ===== Zavěr ===== ===== Zavěr =====
  
-[[http://​www.google.com|Tento odkaz ukazuje na google]]+Program funguje tak jak je dáno v zadáníPohyb kurzoru je dán naklonem desky a talčítka jsou řešeny kapacitním slidrem. Povedlo se přidat aji jedno tlačítko navíc a to prostřední které plní funkci zmáčknutého kolečka
2014/acc-touch-mouse.1419671260.txt.gz · Poslední úprava: 2014/12/27 10:07 autor: David Bronec