Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revize Předchozí verze Následující verze | Předchozí verze | ||
2014:arkanoid-game [2015/01/18 23:01] Jindřich Šindelář [Firmware] |
2014:arkanoid-game [2015/01/18 23:41] (aktuální) Jindřich Šindelář [Závěr] |
||
---|---|---|---|
Řádek 76: | Řádek 76: | ||
====funkce DrawBricks()==== | ====funkce DrawBricks()==== | ||
Funkce ''DrawBricks()'' dle obsahu polí ''column[]'', ''row[]'' a ''BrickExists[]'' naplněných předchozí funkcí vykresluje matici cihel. Parametry cihel, které jsou pro všechny stejné (šířka, výška) jsou dány konstantami překladače ''BrickW'', ''BrickH''. Původně bylo zamýšleno použít místo 3 samostatných polí jedno pole struktur o 3 položkách, přístup do položek struktur v tomto poli ve funkci volané z ''main''u se však zdál příliš komplikovaný. | Funkce ''DrawBricks()'' dle obsahu polí ''column[]'', ''row[]'' a ''BrickExists[]'' naplněných předchozí funkcí vykresluje matici cihel. Parametry cihel, které jsou pro všechny stejné (šířka, výška) jsou dány konstantami překladače ''BrickW'', ''BrickH''. Původně bylo zamýšleno použít místo 3 samostatných polí jedno pole struktur o 3 položkách, přístup do položek struktur v tomto poli ve funkci volané z ''main''u se však zdál příliš komplikovaný. | ||
+ | ----- | ||
+ | {{ 2014:arkanoid-game:arkanoid_screen.png?550 }} | ||
+ | Takto vypadá displej po vykreslení loga, tabulky s nulovým skóre a 3 zbývajícími životy, ohraničení herní plochy, matice cihel, pálky a míčku ve výchozí pozici. | ||
+ | |||
----- | ----- | ||
====Funkce reset()==== | ====Funkce reset()==== | ||
Řádek 202: | Řádek 206: | ||
=====Demonstrační video===== | =====Demonstrační video===== | ||
- | {{youtube>GC-csz9e6Wk?large}} | + | {{ youtube>GC-csz9e6Wk?large }} |
V první části videa je hra úspěšně dohrána, po restartu je záměrně prohrána pro demonstraci chování v obou případech. | V první části videa je hra úspěšně dohrána, po restartu je záměrně prohrána pro demonstraci chování v obou případech. | ||
----- | ----- | ||
=====Závěr===== | =====Závěr===== | ||
- | V rámci tohoto projektu byl vyvinut klon hry [[http://en.wikipedia.org/wiki/Arkanoid|Arkanoid]] ovládaný akcelerometrem vývojového kitu [[http://www.freescale.com/webapp/sps/site/prod_summary.jsp?code=FRDM-KL25Z|FRDM KL25Z]]. Hra zatím obsahuje pouze jednu úroveň včetně počítání skóre a zbývajících pokusů a je plně funkční. | + | V rámci tohoto projektu byl vyvinut klon hry [[http://en.wikipedia.org/wiki/Arkanoid|Arkanoid]] ovládaný akcelerometrem vývojového kitu [[http://www.freescale.com/webapp/sps/site/prod_summary.jsp?code=FRDM-KL25Z|FRDM KL25Z]]. Hra zatím obsahuje pouze jednu úroveň, funkce však byly psány tak, aby rozšíření o další úrovně nebylo příliš pracné. Hra je plně funkční a zobrazuje také informace o skóre a počtu zbývajících pokusů. Kompletní kód včetně použitých knihoven lze nalézt v [[http://developer.mbed.org/users/JSindelar/code/Arkanoid_v1/|repozitáři projektu]]. |