Individální projekty MPOA

Mikroprocesory s architekturou ARM

Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


2014:arkanoid-game

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
2014:arkanoid-game [2015/01/18 23:21]
Jindřich Šindelář [funkce DrawBricks()]
2014:arkanoid-game [2015/01/18 23:41] (aktuální)
Jindřich Šindelář [Závěr]
Řádek 77: Řádek 77:
 Funkce ''​DrawBricks()''​ dle obsahu polí ''​column[]'',​ ''​row[]''​ a ''​BrickExists[]''​ naplněných předchozí funkcí vykresluje matici cihel. Parametry cihel, které jsou pro všechny stejné (šířka, výška) jsou dány konstantami překladače ''​BrickW'',​ ''​BrickH''​. Původně bylo zamýšleno použít místo 3 samostatných polí jedno pole struktur o 3 položkách,​ přístup do položek struktur v tomto poli ve funkci volané z ''​main''​u se však zdál příliš komplikovaný. Funkce ''​DrawBricks()''​ dle obsahu polí ''​column[]'',​ ''​row[]''​ a ''​BrickExists[]''​ naplněných předchozí funkcí vykresluje matici cihel. Parametry cihel, které jsou pro všechny stejné (šířka, výška) jsou dány konstantami překladače ''​BrickW'',​ ''​BrickH''​. Původně bylo zamýšleno použít místo 3 samostatných polí jedno pole struktur o 3 položkách,​ přístup do položek struktur v tomto poli ve funkci volané z ''​main''​u se však zdál příliš komplikovaný.
 ----- -----
-{{ 2014:​arkanoid-game:​arkanoid_screen.png?​680 }} +{{ 2014:​arkanoid-game:​arkanoid_screen.png?​550 }} 
-Takto vypadá displej po vykreslení loga, tabulky ​pro skóre, ohraničení herní plochy, matice cihel, pálky a míčku.+Takto vypadá displej po vykreslení loga, tabulky ​s nulovým ​skóre ​a 3 zbývajícími životy, ohraničení herní plochy, matice cihel, pálky a míčku ​ve výchozí pozici.
  
 ----- -----
Řádek 206: Řádek 206:
  
 =====Demonstrační video===== =====Demonstrační video=====
-{{youtube>​GC-csz9e6Wk?​large}}+{{ youtube>​GC-csz9e6Wk?​large }}
  
 V první části videa je hra úspěšně dohrána, po restartu je záměrně prohrána pro demonstraci chování v obou případech. V první části videa je hra úspěšně dohrána, po restartu je záměrně prohrána pro demonstraci chování v obou případech.
 ----- -----
 =====Závěr===== =====Závěr=====
-V rámci tohoto projektu byl vyvinut klon hry [[http://​en.wikipedia.org/​wiki/​Arkanoid|Arkanoid]] ovládaný akcelerometrem vývojového kitu [[http://​www.freescale.com/​webapp/​sps/​site/​prod_summary.jsp?​code=FRDM-KL25Z|FRDM KL25Z]]. Hra zatím obsahuje pouze jednu úroveň včetně počítání ​skóre a zbývajících pokusů ​a je plně funkční. Kompletní kód včetně použitých knihoven lze nalézt v [[http://​developer.mbed.org/​users/​JSindelar/​code/​Arkanoid_v1/​|repozitáři projektu]].+V rámci tohoto projektu byl vyvinut klon hry [[http://​en.wikipedia.org/​wiki/​Arkanoid|Arkanoid]] ovládaný akcelerometrem vývojového kitu [[http://​www.freescale.com/​webapp/​sps/​site/​prod_summary.jsp?​code=FRDM-KL25Z|FRDM KL25Z]]. Hra zatím obsahuje pouze jednu úroveň, funkce ​však byly psány tak, aby rozšíření ​ o další úrovně nebylo příliš pracné. Hra je plně funkční a zobrazuje také informace o skóre a počtu  ​zbývajících pokusů. Kompletní kód včetně použitých knihoven lze nalézt v [[http://​developer.mbed.org/​users/​JSindelar/​code/​Arkanoid_v1/​|repozitáři projektu]].
2014/arkanoid-game.1421619676.txt.gz · Poslední úprava: 2015/01/18 23:21 autor: Jindřich Šindelář