Individální projekty MPOA

Mikroprocesory s architekturou ARM

Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


2014:driving-game

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
2014:driving-game [2015/01/18 14:20]
Stanislav Horký
2014:driving-game [2015/01/18 14:45] (aktuální)
Stanislav Horký
Řádek 128: Řádek 128:
  
 Pro aktivaci hry stačí pouze pohnout s deskou FRDM-KL25Z, objeví se startovní obrazovka a hra je spuštěna. Ovládání automobilu bylo provedeno, stejně jako pohyb překážky a ošetření kolize. Pokud se pohyboval pouze automobil, bylo vykreslování relativně v pořádku, ale jakmile ​ byla přidána překážka,​ pohyb byl mnohem více trhaný a nepřehledný. Z tohoto důvodu nebyly doplněny další funkce jako zrychlování pohybu, náhodné překážky a podobně. Důvodem trhaného pohybu objektů byla vykreslovací rychlost a také různé rychlosti překážek a automobilu. Z tohoto důvodu bylo upuštěno od dalšího vývoje. Byly vyzkoušeny různé možnosti mazání a vykreslování objektů, ale nebylo dosaženo lepších výsledků. Níže je video zobrazující pohyb automobilu a překážky. Pro aktivaci hry stačí pouze pohnout s deskou FRDM-KL25Z, objeví se startovní obrazovka a hra je spuštěna. Ovládání automobilu bylo provedeno, stejně jako pohyb překážky a ošetření kolize. Pokud se pohyboval pouze automobil, bylo vykreslování relativně v pořádku, ale jakmile ​ byla přidána překážka,​ pohyb byl mnohem více trhaný a nepřehledný. Z tohoto důvodu nebyly doplněny další funkce jako zrychlování pohybu, náhodné překážky a podobně. Důvodem trhaného pohybu objektů byla vykreslovací rychlost a také různé rychlosti překážek a automobilu. Z tohoto důvodu bylo upuštěno od dalšího vývoje. Byly vyzkoušeny různé možnosti mazání a vykreslování objektů, ale nebylo dosaženo lepších výsledků. Níže je video zobrazující pohyb automobilu a překážky.
 +
 +{{youtube>​hs9kAkX7peg?​high}}
 +
  
 ===== Závěr ===== ===== Závěr =====
  
 +Ovládání displeje ATM12864D bylo umožněno ve spolupráci s deskou FRDM-KL25Z. Zobrazovací rychlost byla ale příliš malá a navrhovaná hra Driving nebyla kompletně dotvořena. Na videu lze vidět umožnění ovládání pomocí akcelerometru. Je zde také vidět kolize automobilu s překážkou a následný konec hry. Zdrojové kódy jsou k dispozici na serveru mbed.org.
 +
 +Samotná kolize automobilu má nedokonalosti,​ je vytvářen pouze jedna překážka,​ která se objevuje po zmizení první znovu. Vykreslování displeje a tedy samotné pohyby objektů jsou viditelně trhané, což u automobilu není příliš velký problém, ale v případě překážky nelze úplně přesně odhadnout pozice.
  
 +K podobné aplikaci by bylo výhodnější použít jiný displej, který se hodí spíše pro zobrazování informací a ne k zobrazování a ovládání herních aplikací.
2014/driving-game.1421587227.txt.gz · Poslední úprava: 2015/01/18 14:20 autor: Stanislav Horký