Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revize Předchozí verze | |||
2014:driving-game [2015/01/18 14:20] Stanislav Horký |
2014:driving-game [2015/01/18 14:45] (aktuální) Stanislav Horký |
||
---|---|---|---|
Řádek 128: | Řádek 128: | ||
Pro aktivaci hry stačí pouze pohnout s deskou FRDM-KL25Z, objeví se startovní obrazovka a hra je spuštěna. Ovládání automobilu bylo provedeno, stejně jako pohyb překážky a ošetření kolize. Pokud se pohyboval pouze automobil, bylo vykreslování relativně v pořádku, ale jakmile byla přidána překážka, pohyb byl mnohem více trhaný a nepřehledný. Z tohoto důvodu nebyly doplněny další funkce jako zrychlování pohybu, náhodné překážky a podobně. Důvodem trhaného pohybu objektů byla vykreslovací rychlost a také různé rychlosti překážek a automobilu. Z tohoto důvodu bylo upuštěno od dalšího vývoje. Byly vyzkoušeny různé možnosti mazání a vykreslování objektů, ale nebylo dosaženo lepších výsledků. Níže je video zobrazující pohyb automobilu a překážky. | Pro aktivaci hry stačí pouze pohnout s deskou FRDM-KL25Z, objeví se startovní obrazovka a hra je spuštěna. Ovládání automobilu bylo provedeno, stejně jako pohyb překážky a ošetření kolize. Pokud se pohyboval pouze automobil, bylo vykreslování relativně v pořádku, ale jakmile byla přidána překážka, pohyb byl mnohem více trhaný a nepřehledný. Z tohoto důvodu nebyly doplněny další funkce jako zrychlování pohybu, náhodné překážky a podobně. Důvodem trhaného pohybu objektů byla vykreslovací rychlost a také různé rychlosti překážek a automobilu. Z tohoto důvodu bylo upuštěno od dalšího vývoje. Byly vyzkoušeny různé možnosti mazání a vykreslování objektů, ale nebylo dosaženo lepších výsledků. Níže je video zobrazující pohyb automobilu a překážky. | ||
+ | |||
+ | {{youtube>hs9kAkX7peg?high}} | ||
+ | |||
===== Závěr ===== | ===== Závěr ===== | ||
+ | Ovládání displeje ATM12864D bylo umožněno ve spolupráci s deskou FRDM-KL25Z. Zobrazovací rychlost byla ale příliš malá a navrhovaná hra Driving nebyla kompletně dotvořena. Na videu lze vidět umožnění ovládání pomocí akcelerometru. Je zde také vidět kolize automobilu s překážkou a následný konec hry. Zdrojové kódy jsou k dispozici na serveru mbed.org. | ||
+ | |||
+ | Samotná kolize automobilu má nedokonalosti, je vytvářen pouze jedna překážka, která se objevuje po zmizení první znovu. Vykreslování displeje a tedy samotné pohyby objektů jsou viditelně trhané, což u automobilu není příliš velký problém, ale v případě překážky nelze úplně přesně odhadnout pozice. | ||
+ | K podobné aplikaci by bylo výhodnější použít jiný displej, který se hodí spíše pro zobrazování informací a ne k zobrazování a ovládání herních aplikací. |