Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
| Obě strany předchozí revize Předchozí verze Následující verze | Předchozí verze | ||
|
2014:stm32f0-snake [2015/01/18 16:57] Jiří Wiesner |
2014:stm32f0-snake [2015/01/18 17:17] (aktuální) Jiří Wiesner |
||
|---|---|---|---|
| Řádek 24: | Řádek 24: | ||
| int y_pos[5] = {160, 160, 160, 160, 160}; | int y_pos[5] = {160, 160, 160, 160, 160}; | ||
| int y_pos_old; | int y_pos_old; | ||
| - | int status; | + | int status; //udava smer |
| TM_L3GD20_t L3GD20_Data; | TM_L3GD20_t L3GD20_Data; | ||
| Řádek 116: | Řádek 116: | ||
| </code> | </code> | ||
| - | **Program**: | + | **Závěr:**: |
| - | Byla naprogramována jednoduchá hra Snake, která je řízena dle příslušných hodnot v osách X a Y obdržených z vestavěného gyroskopu. Demonstrační video lze shlednout na: | + | Byla naprogramována jednoduchá hra Snake, která je řízena dle příslušných hodnot v osách X a Y obdržených z vestavěného gyroskopu. Demonstrační video lze shlednout na: https://www.youtube.com/watch?v=flEpEQqiEGE&feature=youtu.be |